Meteen naar de content

Klantenbeoordeling: 4,8/5 ⭐

Tot 70% korting - Meer kopen, meer besparen!

info@bolado.nl

Ruilen en Retourneren

 

 

Ben je niet tevreden over je bestelling? Dat vinden wij heel jammer en we horen graag wat wij kunnen doen om je tevreden te stellen.

Je kunt je bestelling tot 14 dagen na ontvangst retourneren, en wij zorgen ervoor dat het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen na ontvangst van de retourzending op je rekening staat.

Eenvoudig retourneren in 4 simpele stappen:

Stap 1: Meld je reden tot retour aan via onze klantenservice.

Stap 2: Vul het retourformulier in.

Download het retourformulier via de klantenservice en vul deze volledig in.

Stap 3: Stuur je pakket bestelling op. Verpak je product(en) goed en stevig!

Stuur de artikelen samen met het ingevulde retourformulier op naar het adres op het retourformulier. Zorg dat je het pakketje voorziet van een Track en Trace code. Als zender ben jij verantwoordelijk, en wij willen niet dat er misverstanden ontstaan.

Stap 4: Ontvang het aankoopbedrag op je bankrekening.

Als wij het pakketje hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 10 werkdagen weer op je bankrekening staat.

Wanneer wordt mijn retourzending niet geaccepteerd?

  1. Wanneer producten niet binnen 30 dagen na levering retour gezonden zijn.
  2. Hygiëne producten kunnen bij een geopende verpakking niet worden retour gezonden worden.
  3. Het product of verpakking moet in originele staat teruggezonden worden.
  4. Vloeibare producten waarvan de verzegeling na levering is verbroken (hieronder vallen o.a. Sealant spray en anti -kras pasta)

Klantenservice 24/7

Heb je een vraag? Onze klantenservice staat zeven dagen in de week klaar om jou te helpen!

Geld Terug Garantie

Niet tevreden met je bestelling? Wij hanteren een 14 dagen niet-goed-geld-terug garantie.